Stijn Ceelen loodst Binck België verder door de vooruitgang

Binck België, gevestigd in Antwerpen en onderdeel van de Nederlandse broker BinckBank N.V., heeft sinds 1 juni 2017 officieel een nieuwe Country Manager: Stijn Ceelen.

Stijn Ceelen begon in 2002 als Risk Manager bij KBC Asset Management. Daar leerde hij ook uitvoerig over institutioneel vermogensbeheer. In 2006 verhuisde Stijn naar Bank Degroof, waar hij aan de slag ging als Senior Relationship Manager. Na 6 jaar keerde hij terug naar KBC: eerst als Wealth Manager en daarna als Corporate Strategy Advisor. Een korte tussenstop bij NN Investment Partners later, is hij sinds juni dit jaar Country Manager van Binck België.

Zijn ingesteldheid is gericht op vernieuwing en verandering, wat uitstekend past bij de ambitie en het karakter van de Nederlandse online broker.

BinckBank werkt momenteel aan een nieuwe strategie om haar dienstverlening naast zelf beleggen uit te breiden met laten beleggen en spaardiensten. In 2015 ging ‘Redesign Binck’ van start. In een eerste fase werd de marktstrategie opnieuw uitgedacht. Vandaag zijn de verbredings- en uitvoeringsfases in ontplooiing. De introductie van Binck Laten Beleggen is daarvan een eerste voorbeeld.

Stijn Ceelen over Binck en zijn rol als Country Manager: “BinckBank heeft het juiste ingesteldheid om de digitale toekomst tegemoet te gaan en, nog belangrijker, in te spelen op de interesses en vraagstukken van de nieuwe klant.”

Vincent Germyns, CEO van BinckBank, over de aanstelling van Stijn Ceelen: “Stijn is gedreven en ambitieus en heeft een zeer goede kennis van de financiële markten en van vermogensbeheer in het bijzonder. Niet enkel van de diensten en producten, maar met name ook van de klantenbeleving errond. Een troef waar we vandaag de dag zeker gebruik van moeten maken. We heten Stijn dan ook van harte welkom in het BinckBank team.”